Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~chestervil | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof adresmyslowice zarejestrowany04.09.2006 @20:19:26 ostatnio na stronie11.07.2014 @07:43:09

...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.mechatronicy.rox.pl Gadu-Gadu6400235
digarty9 komentarze431 posty na forum54

komputer / sprzęt
Canon PowerShot a610 + 512SD, troche komputra, tablet

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~diverso    22.01.2008 @22:57:44
Dziękuje Panu Krzysztofowi za taki rozbudowany i przyjemny komentarzyk . Rade oczywiście zapamiętam na przyszłośc. I przypominam o piątkowym kinie
_______
"Nieważne, czy ty opiszesz piękno i prawdę; ważne, abyś je poznał."

— Sándor Márai
~diverso    28.12.2007 @11:26:35
Kogo moje oczy widza Panie Krzysztofie co za radość
_______
"Nieważne, czy ty opiszesz piękno i prawdę; ważne, abyś je poznał."

— Sándor Márai
~AdrianaSzopinska    01.07.2007 @11:12:22
no to widocznie ktoś podobny był :D
~AdrianaSzopinska    29.06.2007 @21:09:01
a pan to był na zlocie z jakimiś dwoma innymi panami?
~paranormalna    14.06.2007 @23:01:49
ło .. dziękuję <wstydniś> ...
_______
http://pl.youtube.com/watch?v=DhV3fkB2eUM ...para.NIEnormalnie (?)
~mallinowa    06.06.2007 @19:26:50
uważam ze ten portal jest o wiele fajniejszy
~paranormalna    03.06.2007 @18:01:42
i znów dzięki za szczerość ..
i dzięki za radę ..
postaram się wykorzystać. i pobawić z lepszym efektem w photoshopie ..
_______
http://pl.youtube.com/watch?v=DhV3fkB2eUM ...para.NIEnormalnie (?)
~bartekzaborowski    31.05.2007 @19:57:34
wystarczy filtr.
~paranormalna    30.05.2007 @22:58:15
no.. . .
ale imprezy udane wg mine były. .:D.. hhee..:D. ..
..
no to ja ide spac...
bede tuczesciej wpadac do Ciebie ..
moze sie czegos naucze..

bo fajnie tu masz ..pozdrawiam;*
_______
http://pl.youtube.com/watch?v=DhV3fkB2eUM ...para.NIEnormalnie (?)
~paranormalna    30.05.2007 @22:53:39
a no mój . .no mój ..
wiem.. zdjęcia pewnie tez tandeten .. ale cóż .. nie wszystkim Bóg dał talent .. ..
ale staram sie byc dobrej mysli
_______
http://pl.youtube.com/watch?v=DhV3fkB2eUM ...para.NIEnormalnie (?)
~paranormalna    30.05.2007 @22:43:01
chwila chwila. LOL . :D
kolega Ty mój z mysłowc jestes.. :D. . .
no nieźle.. nieźle.... dopiero teraz zauważyłam . :D

to tymabdziej pozdrawiam. i dzieki za szczerośc. .:D:P
_______
http://pl.youtube.com/watch?v=DhV3fkB2eUM ...para.NIEnormalnie (?)
~paranormalna    30.05.2007 @22:41:44
no troche fotkowate.

ale fotki nigdy niemiałami nie bede miec. ;] . .

ale dzieki za szczerosc. . juz wiem czego nie robic. :D;p

pzdr
_______
http://pl.youtube.com/watch?v=DhV3fkB2eUM ...para.NIEnormalnie (?)
~pourquoi    30.05.2007 @21:56:54
Vista ble Dzięki
_______
Dopraszanie się o rewanż to czysta bezczelność.
^Tymotek    28.05.2007 @09:48:03
chlopiec robiony z zaskoczenia, zero pozowania, popatrzony podczas krotkiej rozmowy. dziekuj za odwiedziny! pozdrawiam
~amira    28.05.2007 @00:54:48
...pozdrawiam serdecznie!
~amira    28.05.2007 @00:42:34
!GrzegorzPrzybys    21.05.2007 @22:46:59
Aha.. myślałem że to wynikło w rozmowie jakiejś tam,
Skurcz to taka amatorska wytwórnia filmów akcji .. hmm.. niskobudżetowych..
Na youtubie może coś znajdziesz z ich twórczosci.
!GrzegorzPrzybys    21.05.2007 @22:27:21
A Skurcz rządzi w rzeczy samej:P
!GrzegorzPrzybys    21.05.2007 @22:25:57
Witaj chopie Tamto coś to jest pojedynczy epizod który w sumie zdarzył mi się pierwszy raz.. a wziął się z tego że pewna Pani nie umiała przyjąć krytyki swojego dzieła i wdała się w przykrą dyskusję.. niestety przyłączył się do niej człowiek bardzo wartościowy i zasłużony i wziął ją w obronę z racji znajomości. Wynikła z tego trochę niefajna sprawa ale to już przeszłość
Dachowcem jest od 2-3 miechów ale nie zauważyłęm żeby ktokolwiek traktował mnie inaczej ( gorzej lub lepiej). Swoją drogą to wrzucisz jeszcze pare prac na takim pozoimie jak narazie i też powinieneś zgarnąć dacha.
Fajnie że wróciłeś z tego twórczego niebytu-> Lokking for some new arts
Pzdr.
~dominiczas    14.05.2007 @23:04:51
skurcz rzadzi
!GrzegorzPrzybys    30.04.2007 @16:22:35
Dzięki men. Zrobiłeś sobie jakiś urlop od digartu?
~bartekzaborowski    21.04.2007 @02:20:16
Witam,
Miło mi, dzięki.
Pamiętaj by nie ograniczyć się tylko do podczerwieni
Nie licz na sam efekt, ale pracuj kadrem i ciekawym motywem.

pozdrawiam i czekam na efekty.
^UzA    26.03.2007 @19:53:37
aaaaha luz, generalnie to tam tez jest czysta woda, lowi sie ryby i robi patenty zeglarskie etc
_______
bloodstreamruns
+Jaroslav    08.03.2007 @20:43:08
Zapraszam na zlot do kato. 07.04.07 http://www.digart.pl/forum/temat/292199/Zlot_Katowice_-_070407_-_Klub_Cogitatur.html
pozdrawiam serdecznie.
!GrzegorzPrzybys    05.03.2007 @21:52:10
Generalnie to moim ulubionym jest Painter ( aktualnie w wersji IX.5) do malowania czysto "artystycznego". Ale czasem też używam PhotoShopa to rzeczy bardziej technicznych ( jak np. klejenie fotek) Pzdr.
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt